Avui una píldora

Avui tinc un dia especial. No sé què és el que vull a la vida.

Ja fa temps que vaig trobar alguna cosa diferent en mi mateix, un camí, un error de programació a Matrix, o senzillament una clau que obre una porta que duu a un lloc per mi desconegut.

Ara no hi ha manera de parar-ho. En certa manera tinc por, però no ho vull parar, només sé que puc continuar o ofegar-ho i renunciar-hi. Si hi renuncies, no sé si seria per sempre més o només estaria amagant el cap sota l’ala i m’ho tornaria a trobar més tard.

Ell [Morfeo] li parla de Matrix, sap que en Neo està buscant la resposta i es troba desconcertat, li parla del seu destí i llibertat, ja que és esclau, en una presó que és la seva ment. Li dóna l’oportunitat de conèixer la veritat: li ofereix dues pastilles, la pastilla blava, que si la pren oblidarà tot el que ha passat i tornarà al seu món, i la pastilla vermella que li obrirà el camí a la veritat.

I si sempre he viscut a la caverna de les ombres? potser la vida més fàcil és quedar-m’hi observant-les. I si Matrix, la caverna de les ombres ens la creem nosaltres mateixos a la nostra ment? Segurament en aquest cas seria amb suport assistit per la societat en la qual vivim. En aquest cas què són les pildores aquestes de colors? Crec que les voldria trobar, però no semblen existir en aquest món físic. Em sembla que he escollit que en el cas de poder escollir voldria arriscar-me a provar una cosa nova, tot i la gran por a perdre tot el que ja havia conegut fins ara.

Encara no sé si és realment possible compartir aquest procés, o camí, amb altres persones o només puc continuar i anar fent tot sol.

En qualsevol cas, jo no sóc en Neo, i el meu Morfeo no és un tiu gros com un armari amb ulleres de sol que em doni píldores. Qui o què seria en Morfeo per a mi?

La história de Neo continua així:

En Neo escull prendre la pastilla vermella i és llavors quan passa el més inesperat, ja quedescobreix que ell no vivia en un món real, sinó que era fruit d’una manipulació mental.En aquest moment es desprèn de la seva unió al món fictici, coneixent la seva pròpianaturalesa i realitat.

En aquest cas, millor que segueixi buscant el meu camí sense esperar trobar-me’l amb dues píldores ni Morfeos ni pensar tant.

P.S. Em sento intranquil publicant coses com aquesta.

Anuncis

2 responses to “Avui una píldora

  1. Si t’has de prendre alguna píndola, que sigui blava (trollface)

Deixa un comentari

