Tinc fam de tu! (LAX’N’BUSTO)

Vaig trobar-me una destral

a dins l’armari

em vaig excitar

desitjava veure sang

i li vaig clavar

en mig del cor

no va poder ni cridar

per sorpresa la vaig agafar

Vaig beure’m la seva sang

vaig menjar-me el seu cervell

Tal com a missa fa el capellà

per tenir-la a

me la vaig menjar

i ara és part de mi

Vaig picar la seva carn

per fer croquetes

vaig ficar a dins el forn el seu cor tallat en dos

i amb els seus pulmons

els canelons

van tenir aquell gust genial

que ningú els hi sap donar

Vaig beure’m la seva sang

vaig menjar-me el seu cervell

però l’única cosa que no em vaig menjar

van ser aquells ulls

que em tornaven boig

els guardo amb formor

I ara no sé del perquè

de to allò que vaig fer

ara no l’ hi puc parlar

doncs me la vaig papejar

Maleeixo aquell moment

cada dia i cada nit

L’esperit d’en Llucifer

em va poder posseïr

Vaig fumar-me un cigarret

després de l’àpat

i tot seguit vaig netejar

les parets plenes de sang

I al bar del costat

fent una birra

sortia a la televisió

en Jack "el destripador"

Anuncis

One response to “Tinc fam de tu! (LAX’N’BUSTO)

  1. Do not read while you eat!

Deixa un comentari

