Life goes on

No fa gaire he passat per una situació personal realment complexa on se m’han caigut uns quants pilars de la meva vida recent a terra.

A vegades em sorprenc pensant:

"Quan estigui més estable tornaré a la meva recerca personal".

Durant la meva recerca personal anterior havia descobert que em deia: "ara és el moment".

I ara és ara sempre.

A veure si ho puc complir perquè no puc viure el ara, si tinc un peu al passat i un ull en el futur, i el cor partit. Això és el que em passa avui en dia. La veritat és que encara no aconsegueixo tornar a la realitat i se’m fa molt difícil, però fins que no renuncii definitivament a tot el que em reté fora del únic pla que podem viure doncs seguiré sense viure realment. Tinc la sensació que és tan difícil com aixecar una vaca en braços, però ho haig de fer.

Espero progressar en els propers dies. Encara que sigui per salut.

Anuncis

2 responses to “Life goes on

  1. Of course you’ll make progresses! There’s no other way, just to move forward, keep walking and growing :)

Deixa un comentari

