Fets paranormals: gent estranyament maca

Avui estava a la cua de correus, quan una dona gran d’uns 70 anys em para i em pregunta:

– Hola, ets d’aquí? – però era el meu torn, i, afegeix – Podem parlar desprès? No et molesta oi? –

– No, no, es clar que no – li responc

– Val doncs ara desprès t’espero.

Aleshores vaig i atenc els meus assumptes al mostrador. Un cop acabat el que tenia que fer parlo amb la dona i em comença a preguntar coses sobre mi, d’on ets, que estudies, si he vingut sol o amb amics, quant de temps hi estic a Alemanya, que fas aquí , etc fins que comença a interessar-se per altres coses com, per si tinc amics aquí i quin és el meu estat emocional, com em trobo que sento etcétera.

Total que la cosa ja era una mica més que una conversa casual qualsevol però igualment li vaig respondre amb sinceritat:

– Bé estic bé, he tingut moments molt feliços a Alemanya i he conegut molta gent, però a vegades no tot està bé… – no vaig voler comentar cap detall en aquesta línia perquè la cosa no és gaire normal trobo jo, així que li pregunto – I perquè vol saber vosté això perquè està interessada en aquestes preguntes?

Aleshores sense respondre em diu:

– Bé, i tornaràs a casa amb la teva familia pel Nadal o algo?

– Sí, és clar, els aniré a veure’ls uns dies.

– Així doncs no estaràs sol durant els dies de Nadal, oi?

– Doncs no, aniré a visitar la meva família.

Aleshores va i em diu que hauria de quedar més amb els meus éssers estimats i estar amb la gent que estimo i que ho necessito. Jo a caudres.

Aleshores comença la fase d’acomiadament, a dessitjar-me tot lo bo del món i que sigui molt feliç i que em vagi motl bé pel meu país i que tingui un bon dia, i que el Nadal sigui maco, etcétera.

La conclusió a la que he arrivat: buscava un desconegut per convidar-lo a casa seva per passar la nit de Nadal, algú que estigués sol i no sé quina cara debia fer jo, que potser em deuria veure trist, o qui sap, que m’ha fet totes aquestes preguntes per analitzar si jo era la persona que ella buscava.

Ho he trobat increïble, mai m’havia pasat una cosa així. Se’ns dubte el millor del dia d’avui.

1 responses to “Fets paranormals: gent estranyament maca

  1. Sí.. extrany ho és. Si no fos perquè ha succeït en un país que no és Espanya qualsevol diria que et volia prendre algo…

Deixa un comentari