Acabar una etapa: contrast d’occident amb orient

La meva anterior entrada anava sobre la necessitat de tancar una etapa per a continuar vivint la vida. Poc desprès de publicar-la, un colega em passa  aquest enllaç.

Un article molt ben redactat d’una qualitat impressionant, com la que fa temps que no veia. Es nota a cada paràgraf la investigació que va fent l’autor sobre el tema detallant-lo.

L’article en si mateix tracta de la visió que tenim en occident sobre els canvis, i la visió que tenen a orient sobre aquesta mateixa transitorietat, realment fa reflexionar molt quan es llegeix.

Realment recomano la seva lectura a tothom.

Anuncis

One response to “Acabar una etapa: contrast d’occident amb orient

  1. Gràcies per la referència! Tal com dius, vaig veure aquella entrada tant relacionada amb l’anterior que havies escrit, que te la vaig haver de passar.

    M’alegro que ho trobessis interessant, a mi em va agradar molt :)

Deixa un comentari

