Benvinguts!

Bé, això m’ha sorgit avui desprès de l’experiència de diumenge, on fart d’escriure diversos emails per publicar que n’és de mi a Alemanya (lloc on visc actualment), i d’explicar diverses vegades a diferents persones les coses que faig, però amb diferents paraules i tot ben personalitzat,  i gastar innombrables  hores per coses molt breus, però que en global gasten molt de temps: he pres la ferma decisió d’obrir un bloc on explicar al món què carai estic fent en aquests mons de Déu.

Podeu llegir quant vulgueu el contingut és obert a tothom, però no esteu pas obligats per compromís ni res per l’estil (faltaria més).

No espereu entrades excessivament llargues i tècniques ni un gran ordre o sentit en el que dic (això no és l’assaig d’una novel·la), és senzillament un bloc d’esbarjo on deixar anar els meus pensaments i experiències, i també on volar amb la imaginació, qui sap.

Així doncs, dit tot això,  queda inaugurat aquest bloc.

Víctor.

2 responses to “Benvinguts!

  1. Ostrs Víctor… Si que vas fort tens temps hi tot per crear un blog… Jo amb prou feines miro el Facebook… Quan li agafes el gust a aquest tipus de cosa al final s’acaba convertint com un diari i tot ^^

    Que vagi bé!!!

  2. Bé Tanichi, no es que em sobri tant de temps com per escriure el bloc… però m’agrada i li trec temps al facebook A part em serveix per desfogar-me d’altres coses que no venen al cas.

    Com tu dius serà com un diari, vull que es converteixi en una costum meva personal, dedicar una estoneta al dia :-)

    Basta amb 15-20 minuts per fer una entrada, si ets perfeccionista com jo potser una estona més llegint-la corregint-la, refent-la, ampliant-la, etcètera.

Deixa un comentari

